فراخوان یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی تیتر ۱۱ دستورالعمل برگزاری یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی؛ تیتر ۱۱ که به میزبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مشارکت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت برگزار می‌شود، اعلام شد

این جشنواره شامل سه بخش رقابتی، نمایشگاهی و جنبی است. در بخش رقابتی هر دانشجو می‌تواند در هر حوزه اعلام شده حداکثر سه اثر ارسال کند. همچنین هر مدیرمسئول می‌تواند شماره‌های مختلف یک نشریه را حداکثر در سه رسته مختلف ارسال کند. بخش رقابتی شامل آثار برگزیده، نشریات برگزیده، فضای مجازی و بخش ویژه نشریات برگزیده از نظر توالی است.

حوزه نشریات دانشگاهی حوزه‌ای متنوع، پویا و متکثر است و طیف عمده‌ای از فعالیت‌های فکری، فرهنگی و علمی از طریق نشریات صورت می‌گیرد. در حال حاضر، قریب ۵ هزار نشریه دانشگاهی با موضوعات و محتوای مختلف در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی فعالیت می‌کنند. ویژگی خاص و ظرفیت عظیم نشریات می‌طلبد که این حوزه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و در کانون برنامه‌های مختلف حمایتی قرار گیرد.

بر اساس قانون، حمایت برای ارتقاء کمی و کیفی و زمینه‌سازی بسترهای مناسب برای فعالیت‌های نشریات دانشجویی از جمله سیاست‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و دانشگاه‌ها است.

جشنواره نشریات دانشگاهی فرصت مناسبی برای ترغیب و تشویق فعالیت‌های رسانه‌ای، معرفی آثار و رسانه‌های برتر دانشجویی و امکان انتقال تجربیات و افزایش ظرفیت فعالیت‌های داوطلبانه دانشجویی است و موفقیت در این عرصه بیش از هر چیز نیازمند افزایش مشارکت دانشجویان است.

دانشجویان متقاضی شرکت در این جشنواره از ۱۵ آبان تا ۱۵ آذر سال جاری فرصت دارند تا نسخه الکترونیکی آثار خود را صرفاً از طریق سامانه http://titr11.ir/ بارگذاری کنند.

گفتنی است، فرآیند داوری تا ۳۰ دی به صورت الکترونیک صورت می‌گیرد و جشنوراه تیتر ۱۱ در بازه زمانی ۲۵ بهمن تا ۵ اسفند برگزار خواهد شد.

.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بیشتر