بیانیه دانشگاه پیام نور دامغان به مناسبت روز جهانی قدس (2/5/1393)

               
            «همه ملت‌ها و دولت‌های اسلامی باید مسئله فلسطین را در زمره مسائل درجه اول خود بدانند».
مقام معظم رهبری

 روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است .روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است .

روز قدس فرصتی است تا مسلمانان جهان با ابراز نفرت به حامیان رژیم ناتوان صهیونیستی دوران اضمحلال آن را نزدیکتر نموده و با شعله ور نمودن موج بیداری اسلامی قاموس صهیونیسم و امپریالیسم برای همیشه در هم پیچیده خواهد شد.

 

اکنون کهباردیگر مسلمانان شاهد فجایع و حملات وحشیگرانه رژیم باطل و ناحق اسرائیل شدند.

به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند : « مسأله‌ی ‌فلسطین ‌از لحاظ‌ اسلامی ‌برای ‌همه‌ی ‌مسلمانان ‌از جمله ‌برای ‌ما یک‌ مساله‌‌ اساسی‌ و یک‌ فریضه ‌است‌.» وظیفه تک تک مسلمانان است که با این پدیده شوم بر خورد کرده و با هر وسیله ای از ملت مظلوم غزه دفاع نماید .

جهانی که امروز ادعای پیشرفت و تمدن را داردبا کمال تاسف اسیر جنگها و خونریزی های وحشیانه در هر سوی عالم شده است و بی شک سیاه این روز ها  و فریاد مظلومیت کودکان غزه در ذهن زمان باقی خواهد می ماند. روز قدس بهترین نشانه همت بلند ملت مسلمان ایران برای اتحاد جهان اسلام و آزادی قبله گاه نخستین مسلمانان است و چه سیاه بختند آنان که بجای جهاد علیه غاصبان قدس شریف با توطئه ی دشمنان، شیعیان مظلوم عراق را سلاخی می کنند.

به یقین طوفان حوادث این روزها نیز با سربلندی امت اسلام ناب محمدی(ص) می گذرد و آنچه خواهد ماند ذلت دشمنان و اضمحلال نظام سلطه و زور است که به فضل پروردگار نزدیک خواهد بود.

مردم مظلوم غزه امسال ماه رمضان را با آتش و دود افطار می کنند و روزی نیست که پیکر پاره پاره دهها کودک، زن نوجوان و پیر بی دفاع را تشییع نکنند. براستی مدافعان حقوق بشر کجایند آنانی که با هر دروغی برضد ملت مسلمان ایران زبان دراز می کنند آیا وحشی گریهای صهیونیست ها را نمی بینند.

و امسال با تاسی از فرمایشات مقام عظمای ولایت  رساتر از همیشه فریاد مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سرخواهیم داد و نام فلسطین عزیز را در گوش سنگین استکبار فریاد می زنیم. امسال مشت های گره کرده بر سر پیمان را بر فرق یاوه گویان خواهیم کوبید

 

لذا اساتید واعضای هیئت علمی و کار کنان و دانشجویان دانشگاه پیام نوردامغان ضمن اعلام انزجار از رفتار وحشیانه مزدوران صهیونیزم نسبت به مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین ، با مشت‌های گره کرده ؛ شعار « مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل » سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌نمائیم همگام با سایر اقشار ملت همیشه در صحنه ، با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی اندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینیو تقویت انتفاضه سوم  باشند       

                                                                                                                         « فاصبر انّ وعدالله حق »

بسیج اساتید ؛ کار کنان  و دانشجویی دانشگاه پیام نور دامغان

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بیشتر